12 תשובות
אולי קיבלת בונוסים
לא
הגיוני המעסיק בסוף מחליט כמה לשלם לכל אחד אולי פשוט לך יש משכורת גבוהה יותר או בונוסים
לא , לא הגיוני.
אלא אם יש לך בונוסים .
אלא אם יש לך בונוסים .
שואל השאלה:
כמה בונוסים יכולים להוסיף בדרך כלל? קיבלתי כמעט פי שתיים ממנה
כמה בונוסים יכולים להוסיף בדרך כלל? קיבלתי כמעט פי שתיים ממנה
אנונימית
פי שתיים זה לא נראלי הגיוני? כמה עבדת וכמה זה פי שתיים?
אבל זה תלוי במקום העבודה ומה התנאים לקבלת הבונוסים.
אצלי זה יכול להגיע ל-800+
אבל זה תלוי במקום העבודה ומה התנאים לקבלת הבונוסים.
אצלי זה יכול להגיע ל-800+
שואל השאלה:
כאילו אנחנו עבדנו שבוע ושילמו לנו שכר מינימום אבל קיבלתי עוד אלף איכשהו
כאילו אנחנו עבדנו שבוע ושילמו לנו שכר מינימום אבל קיבלתי עוד אלף איכשהו
אנונימית
אולי טעות או שהבוס ממש חושב שאת עובדת טוב אבל נשמע קצת מוגזם
אז זה הגיוני. כנראה זה מהבונוסים :)
שואל השאלה:
אני ביחסים ממש טובים עם המעסיק שלי, אולי ללכת לשאול אותו על זה? מה אתם מציעים לי לעשות באמת שאני לא יודעת
אני ביחסים ממש טובים עם המעסיק שלי, אולי ללכת לשאול אותו על זה? מה אתם מציעים לי לעשות באמת שאני לא יודעת
אנונימית
את יכולה אבל קחי בחשבון שאולי הוא יבין שזה טעות והוא יוריד לך את התוספת זה כבר החלטה שלך מה לעשות
שואל השאלה:
סבבה הבנתי תודה רבה לכל מי שענה❤
סבבה הבנתי תודה רבה לכל מי שענה❤
אנונימית
באותו הנושא: