4 תשובות
כיתה ז זה כיתה מזעזעת סליחה
תחכי לכיתה ח זה הדבר הכי טוב שיהיה לך
להתמודד.
בסך הכל כיתה אל תגזים אתה ממש לא צקיך טיפים לאיך לעבור את זה
פעם אנשים היו נלחמים במלחמות ותראה צה קשה לך
אנונימי
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
רוצה לדבר על זה?