6 תשובות
שואל השאלה:
אני יודע ואני מרגיש שזה פשוט סיוט ואני רק מחכה לחגים ואני פוחד כי מה אני אעשה אחרי זה? יש לי שנה שלמה
אני יודע ואני מרגיש שזה פשוט סיוט ואני רק מחכה לחגים ואני פוחד כי מה אני אעשה אחרי זה? יש לי שנה שלמה
תעשה רומנטיזציה, תחשוב על הבית ספר כמו בסרטים וכאלה (אבל על תהיה רע לאנשים זה לא יפה)
רוצה להתחלף?
סתם מי רוצה לחזור לחטיבה
לסיים עם זה כמה שיותר מהר
לסיים עם זה כמה שיותר מהר
שואל השאלה:
תודה
תודה
לנסות להכיר חברים,אם יש לך פשוט תחשוב עליהם כמוטיבציה,תחשוב על העתיד שלך ועל חלומותיך האקדמיים
באותו הנושא: