התחברות
הרשמה
אני יכול לתבוע את אגד על איחור של אוטובוס מעל עשרים דק/חוסר הגעה?
אני באתי עשרים דק לפני... אמשיך לעדכן
21 בספטמבר 2023, 18:52
תחבורה ציבורית
אוטובוסים
חוקים
אוטובוס
תביעות
2 תשובות
חח לא
אנונימית
ניתן לראות בקישור.
קישורים מצורפים:
https://www.15minutes.co.il/%D7%AA%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%94
ה
הראֵל
באותו הנושא:
הייתי באיחור לאוטובוס, זה בסדר מה שעשיתי?
נהג אוטובוס סגר עלי תדלת וחטפתי מכה בריאות עד עכשיו כואב לי אפשר לתבוע אוותו?
אם אני נפצעת במסגרת בית ספר אני יכולה לתבוע אותם?
אם נפלתי באוטובוס ויש לי נקע שווה לתבוע ?
האם יכולים לתבוע אם מישהו יאמר בשידור חי ניגר ואם כן בכמה יכולים לתבוע אותי?
עדיין נותנים לעשות תעודת זהות אם אתה מגיע באיחור של עשרים דקות?
אם האוטובוס מאחר וגורם לי לאחר לבצפר זה איחור מוצדק?
יכולים לתבוע אותי?
אם אני מזמינה פיצה ב23:00 לילה וזה יגיע ב2018 מותר לי לתבוע את הפיצרייה על איחור בשנה?
תירוצים טובים לאיחור? אפשר לכלול גם אוטובוס וכאלה
האוטובוס לא הגיע לי ואני באיחור רציני לכיתה ואני מרגישה שאני עומדת לבכות עדיין להכנס לכיתה?