14 תשובות
luli.18
מה זה קשור? אולי הם שאלו בדרך איפה התחנה ומישהו עזר להם להגיע לשם?
למה לא לשפוט לכף זכות?
אנונימית
שואל השאלה:
^^אוקיי אז אם בתי כנסת זה עבודה זרה בנצרות ונוצרי היה יורק על בת כנסת לא היית קוראת לו אנטישמי?
אנונימי
א- כנסיות זה עבודה זרה, אז אפשר להבין למה.
ב. לגבי מסגדים לא ראיתי שיורקים עליהם.
ג. אין לנו בעיה עם אנשים כל עוד הם מכבדים את אלוקים, את התורה ואת החכמים. ברגע שאנשים לא מכבדים את שלושת אלו, אין סיבה לכבד אותם..
אנונימית
הם פשוט לא אוהבים אף אחד
אני עכשיו שאלתי דתיים איפה התחנה של האוטובוס והם אמרו שהם לא יודעים ובסוף כשהגעתי לתחנה הם היו שם
אני דתי. אני לא שונא אנשים בגלל האמונה שלהם. לעומת זאת, אני סובל מאנטישמיות רבה מהסביבה החילונית שבקרבי ונתקל בהרבה שנאה מצד החילונים עקב אי הסכמתם עם האמונה שלי.
לנו מותר לשנוא בגלל אמונה
מאיפה את ממציא את השטויות האלה
מי שלדוגמא יורק על אנשים יהודים עובר על חילול השם שזה אחת העברות הכי חמורות שגם יום כיפור לא מכפר אין לי מושג מאיפה את מביא שיורקים על מסגדים וכנסיות ואם כן זה לא בסדר במצב של היום וגם הנצרות זה עבודה זרה
אנונימי שאמר שלא מכבדים דתיים בבית ספר מעורב אתה מדבר שטויות. אני עובדת בשני היה ספר חילוניים וחצי מהצוות חרדי. מתנהגים מולן בכבוד ודורשים מהן מקצועיות כמו כולם
כמה חרדים ירקו על כנסיות מקסימום 1000 נגיד?
יש 1,280,000 חרדים בישראל על פי שנת 2022 והשנה בטוח יותר אז בוודאי שאי אפשר להכליל
שואל השאלה:
^כל חרידי שעובר ליד כנסייה יורק עלייה
אנונימי
אני חושבת שבבסיסה הדת מתייחסת לכל מי שאינו דתי כ"תינוק שנשבה" כלומר תינוק יהודי שגדל אצל הגויים ולכן אינו יודע תורה והלכה וכדומה. מתוך כך נוהגים חלק מהדתיים להתייחס אליו באופן מזלזל. חלק החילונים לא סובלים חרדים כי הם כופים עליהם אורחות חיים מברית מילה ועד קבורה, והם לוקחים תקציבי עתק מרווחה וניצולי שואה למשל בממשלה הגרועה הנוכחית. הלכה למעשה אנחנו מאוד דומים ויש חילוניים שעושים חסד כדרך חיים. אבל הכנסת מלמדת אותנו לשנוא בעיקר בגלל העומד בראשה העושה מאמצי על לפלג אותנו!
בבתי הספר המעורבים המורות לא מכבדות אנשים דתיים
אנונימי
בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה - ואני לא מאמין בכלל..

בכל מקרה לגעתי כל דת מתעבת את הדת השנייה וחושבת שהיא הכי טובה אז זאת פשוט יוהרה