11 תשובות
אני האחות הקטנה שעקפה את אחותה בגובה
אני אבל אני בת
ורק שתדע שזה מתחלק לשניים, בנים שגבוהים בכיתה ז למטר שמונים ומפסיקים לגבוה או כל השאר (הרוב ) שגבוהים בכיתות ט-י-יא בדרך כלל
שואל השאלה:
באיזה הפרש גילאים? ובכמה עקפת?
אנונימי
שואל השאלה:
בן כמה? ובן כמה אחיך הגדול? ומה הגבהים שלכם?
אנונימי
אני עקפתי את כולם בגובה בנים או בנות כאשר שתיים גדולים ממני בגילי העשרה
שואל השאלה:
כשזה שני בנים זה בעיה אחרת
אחי הקטן גבוה ממני ב-10 סמ ואני מפורק מזה
אנונימי
שואל השאלה:
זה ממש קשה
כי הוא משוויץ בסיטואציה ואני מרגיש שמתהפכים התפקידים ואני כמו האח הקטן שלו
אנונימי
שואל השאלה:
הוא ספורטאי ויותר גדול ממני פיזית
כל הזמן קורא לי גמד
אנונימי
שואל השאלה:
מזכיר לי את זה כל רגע שהוא יכול
אנונימי
שואל השאלה:
ומה אתה אומר בן זונה
יש לנו אותה אמא
אנונימי