12 תשובות
מה שאת כותבת בדרך כלל ואז "ממש נהנתי אתמול, תודה"
תשלחי כמו תמיד
יש מצב שזה ירגיש לו שלדעתך היה לא משהו אם פתאום את לא שולחת לו הודעה כשאת בדרך כלל כן שולחת
שואל השאלה:
^כן הוא כבר כתב לי ישר אחרי שהיה כיף וכתבתי גם
אנונימית
הלוואי שהיא תקום לפניי ותגיד לי בוקר טבו :(//
תמשיכי כרגיל אם הכל הלך כמו שצריך
אז תשלחי כרגיל, אל תחכי לו שלא יחשוב שמשהו קרה שלא כתבת
שואל השאלה:
מבחינתי הלך מעולה פשוט מפחדת שאולי בשבילו היה פחות טוב או משהו ואז אני סתם אציק אם אשלח הודעה
אנונימית
את לא תציקי. אם את מציקה הוא יגיד את זה אוקיי? תאמיני לי שהוא אוהב את זה
פשוט תשלחי כרגיל כמו שעשית עד עכשיו
אני מאמינה ששניכם בוגרים בשביל לשאול אחד את השניה מחר איך היה לכם הדייט..
וכמו שאמרו כבר מעלי, אם לא תשלחי זה יכול לגרום לו לחשוב שאולי משהו לא מצא חן בעיניך
אבל תכלס זה תלוי בך, הוא מוצא חן בעיניך אחרי הדייט?
שואל השאלה:
^כן אני ממש נהנתי והוא לגמרי מצא חן בעיני, הוא גם כתב לי ישר אחרי שהיה כיף וזה אז נראלי באמת אשלח לו הודעה כרגיל ופשוט לפי איך שהשיחה תזרום אני אבין כבר מה הוא חושב
אנונימית
נו אז קדימה
תשלחי כרגיל ובואי נראה מה יהיה מחר
כןכן תכתבי לו
ובהצלחההה