8 תשובות
יאללה שיהיה בהצלחה :) מאמינה וסומכת עליך!
יש סיכוי זה תלוי רק בך
אם אתה טוב, אז 90 אחוז השאר זה רק לחץ.. בהצלחה
שואף ל0 לצערי המדינה רוצה כמה שיותר כסף..
שיהיה המון בהצלחה!!!
לא גבוה כי זה גם עניין של מזל
תלוי באמת על איזה טסטר אתה נופל ועל איזה מסלול. לא הרבה עוברים אבל אפשרי..
בהצלחה
אם היית שואל אותי לפני שנה יכול להיות שהייתי אומר אחרת אבל משהו כמו 50 אחוז , לדעתי הדרישות של הטסטרים גבוהות מאוד וזה קשה לעבור ראשון
אהי אישית לא עברתי דאשון