4 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל עבדתי על שרירים אחרים אז זה סבבה לא?^
אנונימי
לא הגוף שלך צריך לקבל מנוחה ראויה
כן לא אמורים ללכת יומיים רצוף זה לא בריא והשרירים לא יגדלו ככה, עדיף לך לקחת יום מנוחה אחרי יום.של אימון
כן עדיף