4 תשובות
תקרא.י שירה ותלמד.י טכניקה מזה.
תכתוב.י תיאורים מפורטים ומטאפוריים של דבר יום-יומי שלא שמת לב אליו יותר מידי לפני.
פרי, שטיח, עץ, אמוציה מסוימת שאת.ה מרגיש.ה
לא לעשות את זה רק בשביל לעשות את זה. כשזה ממש יוצא ממך ומהדהד לך בראש, תוסיף את המשפט.
פשוט כשאת מרגישה צורך או שאת מרגישה שמילים צפות לך תתחילי לכתוב מה שעולה ואם עולות לך רק מילים אבל את לא מצליחה לסדר אותן במשפט או שאין לך כוח רק תכתבי את המילים בלי סדר רק שיהיה לך אותן שם כשיהיה לך כוח/מוזה
פשוט תכתוב מהלב....
תקרא קצת שירה כדי להבין מה הרעיון...
ותכתוב בגדול על מה שבא לך... מה שטוב לך מה שכואב לך... על הכל אפשר השאלה על מה אתה רוצה?

בהצלחה