13 תשובות
כן, לכי על זה
אץ לא תביני כלום למה לך
לא
וגם אח תקראי את לא תביני
וגם אח תקראי את לא תביני
לא
לא
גברים בני 40 לא?
אם את רוצה תבלי אבל למה לך
שואל השאלה:
למה שאני לא אבין? מבחינת השפה או התוכן?
למה שאני לא אבין? מבחינת השפה או התוכן?
זוהר זה ספר קבלה
רק אנשים ברמה רוחנית גבוהה יחסית לומדים אותו וגם כמו שכתבו לפני הוא כתוב בארמית
רק אנשים ברמה רוחנית גבוהה יחסית לומדים אותו וגם כמו שכתבו לפני הוא כתוב בארמית
לא
סביר להניח שאו שלא תביני או שתגיעי לכפירה
אם את רוצה להתחזק תתחילי בשיעורי תורה/הלכות/משניות
סביר להניח שאו שלא תביני או שתגיעי לכפירה
אם את רוצה להתחזק תתחילי בשיעורי תורה/הלכות/משניות
לא.
מותר לך לקרוא ללא פירוש. בהצלחה
את יכולה לקרוא את המילים בלי ללמוד,פשוט לקרוא וזה משפיע על הנשמה באיזושהי צורה.
את יכולה גם לקרוא תהילים או ללמוד תורה
את יכולה גם לקרוא תהילים או ללמוד תורה
באותו הנושא: