4 תשובות
לא עברתי בעצמי אישית אבל אני מורה לפסיכומטרי. מכיר את התהליך פחות או יותר יודע להסביר על המבחן מפע"ם
אני קיבלתי מפעם והארכת זמן בחיבור. שלחתי מכתב מהפסיכיאטרית ומילאתי את השאלון שיש באתר ונתנו לי את ההקלות
הבאתי אותו אבל היא רצתה לכתוב משהו משלה בלי קשר אליהם אז היא כתבה סיכום טיפול שלה ולמה היא חושבת שאני צריכה התאמות
שואל השאלה:
לקסה שאלה את נתת לרופאה את הדף שיש באתר למלא? או שהיא סתם רשמה סיכום והמלצה להקלות?