5 תשובות
כי יש לנו מדינה של פחדנים
אנונימית
כנראה שזה לא כזה פשוט כמו שאתה חושב, הם לא מהססים להרוג מחבלים כרגע. אם כולם לא מתים, זה מסיבות אחרות. כנראה שקשה להם לאתר אותם, או שיש בידיהם בני ערובה.
אנונימית
אה אתה מתכוון באופן כללי? כן מתוך פחד שהם ינקמו בנו
אנונימית
שואל השאלה:
^הם הורגים אותנו, גם בתנך כתוב עין לעין, הם רוצחים את החיילים שלנו וחוטפים את התושבים שלנו למה אנחנו נותנים להם תנאים טובים כל-כך בכלא ולמה מהססים לירות בהם?
^הם הורגים אותנו, גם בתנך כתוב עין לעין, הם רוצחים את החיילים שלנו וחוטפים את התושבים שלנו למה אנחנו נותנים להם תנאים טובים כל-כך בכלא ולמה מהססים לירות בהם?
אנונימי
אני תמיד חושבת שאם יש לי את האפשרות אני לוקחת את הסיכון והורגת ההשלכות של אחרי לא מעניין הסיפוק שלי יהיה שאני אראה אותו מתפורר לי מול העיניים בעזרת השם שישלח לכל עם ישראל ברכה ❤
באותו הנושא: