17 תשובות
האמת שזה כן על היותך ישראלי
ואל תשווי את זה לשואה בחיים שלך
מכירה סיפורי שואה מקרבה ראשונה וזה שמיים וארץ
תודה
ואל תשווי את זה לשואה בחיים שלך
מכירה סיפורי שואה מקרבה ראשונה וזה שמיים וארץ
תודה
בערך..
באמת מזעזע.
באמת מזעזע.
כן עצוב
כל מילה בסלע, להוציא להורג את הנאצים הפלסטינים האלה! לא נתפשר על פחות מעונש מוות בייסורים
שואל השאלה:
היציאה למלחמה לא כוונה כלפיהם.
זה מה שמשנה.
לצערם ולצערנו הם נזק משני שאיסלאמיסטים קיצוניים מוכנים לספוג.
היציאה למלחמה לא כוונה כלפיהם.
זה מה שמשנה.
לצערם ולצערנו הם נזק משני שאיסלאמיסטים קיצוניים מוכנים לספוג.
אני לא חושב שזה מתקרב לשואה, אני כן חושב שזה נורא מאוד מה שקורה עכשיו אבל גם אם יהיו 1,000 הרוגים זה לא מתקרב ל6,000,000 הרוגים שהיו בשואה או את הזוועות שעוללו ביהודים.
אז באותה תקופה ליהודים לא היה כלום בקושי אוכל
אז באותה תקופה ליהודים לא היה כלום בקושי אוכל
זה שואה לכל דבר!!
ז*ן על העולם ועל התדמית הנאורה של מדינת ישראל בעולם
להתחיל להפציץ ולהראות את הכוח האמיתי של הצבא החזק ביותר במזרח התיכון
ז*ן על העולם ועל התדמית הנאורה של מדינת ישראל בעולם
להתחיל להפציץ ולהראות את הכוח האמיתי של הצבא החזק ביותר במזרח התיכון
בשואה בכלל לא היו כוחות הגנה צבאיים כמו שיש היום,
לא הייתה את הטכנולוגיה הזאתי שיכלו לתקשר אחד עם השני,
השפילו אותם, הוציאו אותם אחד אחד מהבתים ושמו את כולם ביחד בתוך גטו.
שמו אותם בתאי גזים
שמו אותם ברכבת חנוקה מלאה במשך מלא ימים.
ולא נשכח שהשואה נמשכה כמה שנים ולא רק כמה ימים או חודשים.
היו 6 מיליון הרוגים יהודים..מספר לא נתפס. וכמה יש כרגע? בקושי 500 הרוגים. ביחס ל6 מיליון זה מספר מאוד זניח.
אין מה להשוות בכלל.
ניצולי שואה היו אומרים לך שהלוואי ומה שיש היום זה מה שהיה בשואה
לא הייתה את הטכנולוגיה הזאתי שיכלו לתקשר אחד עם השני,
השפילו אותם, הוציאו אותם אחד אחד מהבתים ושמו את כולם ביחד בתוך גטו.
שמו אותם בתאי גזים
שמו אותם ברכבת חנוקה מלאה במשך מלא ימים.
ולא נשכח שהשואה נמשכה כמה שנים ולא רק כמה ימים או חודשים.
היו 6 מיליון הרוגים יהודים..מספר לא נתפס. וכמה יש כרגע? בקושי 500 הרוגים. ביחס ל6 מיליון זה מספר מאוד זניח.
אין מה להשוות בכלל.
ניצולי שואה היו אומרים לך שהלוואי ומה שיש היום זה מה שהיה בשואה
כמובן שזה לא מתקרב לשואה
אבל אני מסכימה עם כל מילה שלך
רוצחים אותנו חוטפים אותנו ואם היו יכולים היו משמידים את כולנו
אבל אני מסכימה עם כל מילה שלך
רוצחים אותנו חוטפים אותנו ואם היו יכולים היו משמידים את כולנו
זה בסדר לרחם על תושביי עזה
אבל זה מגיעה למצב שזה או הם או אנחנו!
זה או החיילים שלנו שהם בקושי בני 20 או המחבלים שלהם
אני אבחר בשלנו בלי להסס
אבל זה מגיעה למצב שזה או הם או אנחנו!
זה או החיילים שלנו שהם בקושי בני 20 או המחבלים שלהם
אני אבחר בשלנו בלי להסס
^^כן..אתם יודעים בכלל למה הם רוצים לרצוח אותנו? לא רק כי הם רוצים את השטח שלנו וטוענים בלי סוף שירושלים שלהם.
לפני שמדינת ישראל הוקמה היו פה המון תושבים ערבים שחיו פה (מה שהם טוענים שבזמנו נקרא פלסטין מסיבה זו), ו48 שהמדינה הוכרזה וגם כהיהודית הערבים "גורשו" מכאן ומאז..בתאריך הזה, אנחנו שמחים מאושרים - חוגגים את יום העצמאות.
ואצלם זה יום מאוד עצוב (יום הנכבה).
ומאז הערבים האלה מאמינים שכדי לטהר ולהחזיר את ערכם על היום הזה אז לרצוח את כולנו, כל יהודי שחי פה - יטהר את ההרגשה הזאת שלהם
לפני שמדינת ישראל הוקמה היו פה המון תושבים ערבים שחיו פה (מה שהם טוענים שבזמנו נקרא פלסטין מסיבה זו), ו48 שהמדינה הוכרזה וגם כהיהודית הערבים "גורשו" מכאן ומאז..בתאריך הזה, אנחנו שמחים מאושרים - חוגגים את יום העצמאות.
ואצלם זה יום מאוד עצוב (יום הנכבה).
ומאז הערבים האלה מאמינים שכדי לטהר ולהחזיר את ערכם על היום הזה אז לרצוח את כולנו, כל יהודי שחי פה - יטהר את ההרגשה הזאת שלהם
שואל השאלה:
leonardo
צודקת 100% על ההודעה שכתבת לפני זו האחרונה.
ההודעה האחרונה שלך סתם מדרבנת חוסר ידע היסטורי.
leonardo
צודקת 100% על ההודעה שכתבת לפני זו האחרונה.
ההודעה האחרונה שלך סתם מדרבנת חוסר ידע היסטורי.
ממש לא. אין מה להשוות בכלל -
מה שהיה בשואה גרוע בהרבה יותר.
ומי שלא חווה את זה או שמע מקורות ראשוניים שחוו את זה - לעולם לא יוכל להבין
מה שהיה בשואה גרוע בהרבה יותר.
ומי שלא חווה את זה או שמע מקורות ראשוניים שחוו את זה - לעולם לא יוכל להבין
אני לא חושבת שזה נכון להשוות.
שני המקרים מזעזעים ונעשו בצורה מאוד אכזרית לעם ישראל.
שני המקרים מזעזעים ונעשו בצורה מאוד אכזרית לעם ישראל.
גם ערבים ישראלים הרגו זה על נוכח היותך ישראלי
שואל השאלה:
צודק הייטר.
אין השוואה לשואה... אלא איזכור לרצון להשמדת עם והחתירה לכך. לא השוואת תנאים ומספרי נרצחים.
צודק הייטר.
אין השוואה לשואה... אלא איזכור לרצון להשמדת עם והחתירה לכך. לא השוואת תנאים ומספרי נרצחים.
שמעתי שאחד הרבנים אמר שמה שיש היום זו שואה קטנה
אנונימי
באותו הנושא: