10 תשובות
זה באמת נוראי שהם עוד עושים את זה רק בשביל זה, זה כאילו לא באמת אכפת להם מהמצב
אני לא עושה את זה אבל יש כאלה שכן
זה דברים שוליים שאין מה להתייחס.
יש לנו דברים חשובים יותר לשים עליהם את העין
שואל השאלה:
אין לי בעיה שזה מעלה מודעות אבל הם עושים את זה דווקא להגיע לחמות זה מחרפן
אני העלתי שאלה לא יודעת אם העלו אותה כבר והיא הגיעה לחמות והיום העלתי אותה שוב נטו בשביל המטרה של השאלה לא בשביל להגיע לחמות אני מאמינה שהם לא מעלים את השאלות רק בשביל להגיע לחמות
נכוןן
שואל השאלה:
זה שולי ברור פשוט סתם רציתי להגיד את הדעה שלי כי ראיתי עכשיו כמה כאלה וזה מה זה עיצבן אותי
כן אימלה איזה משועממים
שואל השאלה:
וואן דיירקשן ^
לגביי מה שאמרת אני מתכוונת לאנשים שמעתיקים שאלה מאנשים שהגיעו לחמות כדי שהם יהיו בחמות גם
אה כע זה מעצבן