7 תשובות
אישית אני לא חושבת ככה.
השואה הייתה הרבה יותר גרועה וגם סוג אחר של גרועה
בקיצור
לא משווים דברים לשואה
אנונימית
שואל השאלה:
ומי יודע מה אנשים בשבי עוברים עכשיו
נכון שהאנשים בשבי עוברים זוועות ברמה של שואה אבל בשואה זה היה 6 מליון אנשים , שהזוועות שהם עברו היו אחרות,פה זה קבוצה (אמנם גדולה אבל לא 6 מליון) שעוברת עינויים מנטלים ופיזיים שאולי משתווים לרמה של השואה אבל לא באותה דרך ולא מאותם עינויים של השואה.
אנונימית
גם אני חושבת
אני לא חושבת ככה
שואל השאלה:
^כן נכון אבל מענים אנשים בדרכים מזעזעות