6 תשובות
מבינה אותךך
גם בתחילת הקורונה הדאגה היתה זהה למרות שקשה לנו להאמין, אבל היינו חייבים להמשיך ללמוד, כדי לא לצבור פערים בלימודים
נזקי הקורונה עדיין קיימים
צודקת לגמרי .
לא נראה לי שאפשר ללמוד בכלל במצב הזה
שואל השאלה:
אז שיתנו משימות. בשביל מה זום בשמונה בבוקר שמכריחים להדליק מצלמות ומצפים להיות מרוכזים
אנונימית
זה מה שקרה בתחילת הקורונה, ואז שמשרד החינוך הבין שהסגר יימשך הוא עבר לזום, וזו הייתה טעות
חוץ מזה בתקופה כזו חשוב לדעת לתמוך אחד בשני, לפרוק ולדבר עם המורים והחברים
שואל השאלה:
אני מסכימה אבל זום זאת אופציה כל כל נוראית
אנונימית