8 תשובות
אם מישהו פוסל אותך בגלל זה
סליחה, אבל יש לו בעיות
כן, לא מבין את מי שלא.. זה כולה פצעים בגב זה טבעי
היי בטח את שואלת כי לך יש..(הנחה שלי)
רק רוצה להגיד שפצעים בגוף , בכל אזור בגוף הם נורא בסדר , גם אם זה אקנה רציני וגם אם זה בקטנה פה ושם..
ובן אדם שבאמת אוהב אותך ואכפת לו ממך , לא באמת יזיז לו אם יצא לך פצעים בגב .
בנוסף זה דבר טבעי ודי בטוחה שקרה לכולם שיצא פעם אחת פצעון בפנים בגב או שוב בכל אזור שונה.
שואל השאלה:
גם אני חשבתי ככה ואמרתי לעצמי שמי שלא טוב לו יום טוב לו זה ממש טבעי אבל שמעתי שיחה של שני ידידים טובים שלי שאומרים שזה פשוט דוחה אותם ושהם לא יתקרבו לילדה שיש לי פצעים על הגב.
הם ילדים ממש מתוקים אני לא יודעת
אנונימית
זה ממש לגיטימי שיהיו כאלה שזה יפריע להם ויגעיל אותם,
כי זה הדעה שלהם כלפי זה, כמובן שברגע שהם יתאהבו וכו
לא באמת יזיז להם אם לבת זוג שלהם יהיה פצעוןבגב
אחותי את מהממת אם הפצעים בגב ובלי, מי שיפסול אותך על שטות כזאת אפס
אחותי גם לי יש בגב פצעים וזה לגיטימי ונורמלי, זה לא שמישהו מסתכל ובוחן לך את הגב
אנונימית