8 תשובות
השואה הייתה עם 6 מיליון אבדות):
אבל את עזה נפוצץ
אבל את עזה נפוצץ
בשואה נרצחו 6 מיליון. זה אפילו לא קרוב. אבל אני כן מבינה למה משווים, כי זה סיפורים שהיינו שומעים רק בשואה, על שריפות אנשים וזה. אבל בכל זאת זה אפילו לא מתקרב לזה, הפעם יש לנו את היכולת להגן על עצמנו
זה שמספר דברים קצת הזכירו, לא אומר שיש צורך להשוות. השואה כוללת רצח של 6 מיליון יהודים. בדרכים הכי מזוויעות שאפשר לתאר. מה שהמחבלים עושים לא יכול להשתוות לזה.
בשואה נהרגו 6 מיליון אבל עכשיו אנחנו 9 מיליון ואנחנו כאן כדי להשאר.
יש לנו צבא חזק ואנחנו באמת בידיים טובות אז לא, זה לא דומה לדעתי
יש לנו צבא חזק ואנחנו באמת בידיים טובות אז לא, זה לא דומה לדעתי
שואל השאלה:
המעשים שלהם (המחבלים ) זה בול אותו הדבר כמו שעשו לנו פעם,
לא שאני באה לזלזל חלילה
המעשים שלהם (המחבלים ) זה בול אותו הדבר כמו שעשו לנו פעם,
לא שאני באה לזלזל חלילה
אנונימית
לא מגיע לכפות רגליים של השואה. השואה זה דבר כל כך מחריד.. המלחמה לא דומה לזה, קורים דברים נוראיים, אבל מה שעברנו בשואה זה סיפור אחר לגמרי.
לא משווים חלילה, רק אומרים שמה שהם עשו לנו אשכרה היה משהו שלא ראינו הרבה זמן מאז השואה (אונס ועריפת ראשים ושריפה של אנשים נשים ותינוקחת רק מעצם היותם יהודים.. קורע לב פשוט, כמובן שהשואה היא משהו שאי אפשר להשוות, אבל אכן זה הדבר הכי מזעזע מאז השואה שקרה לנו)
אנונימית
השיטות, האכזריות והרצון דומים. רק היכולת שונה
אתם כנראה לא שמעתם על כמה מהדברים המחרידים שהמחבלים האלה עשו לנשים ולתינוקות.
אתם כנראה לא שמעתם על כמה מהדברים המחרידים שהמחבלים האלה עשו לנשים ולתינוקות.
אנונימי
באותו הנושא: