5 תשובות
אני אשמור
הרבנים התירו להשאיר את ערוץ 14 דולק, הוא יהיה במצב שקט ובמידת הצורך הם יעלו לשידור
הרבנים התירו להשאיר את ערוץ 14 דולק, הוא יהיה במצב שקט ובמידת הצורך הם יעלו לשידור
נשארים בבית עם המשפחה, אבל בעיניי כדאי לבדוק ולהתעדכן, בעיקר אם את גרה במקום יחסית עם כוננות גבוהה, כי פיקוח נפש דוחה שבת
גם אני שומר, אוי אוי.. אז בלי עדכונים 25 שעות.
מי ישמע - קצת שקט נפשי וללמוד תורה בריכוז!
אצלנו בבית הטליוזה מכובה, ואם מדליקים בשום פנים ואופן לא שמים חדשות - לא שומעים פה חדשות בלי שום קשר לשבת
מי ישמע - קצת שקט נפשי וללמוד תורה בריכוז!
אצלנו בבית הטליוזה מכובה, ואם מדליקים בשום פנים ואופן לא שמים חדשות - לא שומעים פה חדשות בלי שום קשר לשבת
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי זה רק מתוך דאגה לא לזלזל
אנונימי זה רק מתוך דאגה לא לזלזל
אנונימית
אני לא מזלזל בשמירת השבת שלך חס ושלום!
גם בכללי אני לא מזלזל אני פשוט לא מבין מה הקטע לראות חדשות, ברור שזה יהיה מתוך דאגה שצופים בחדשות 24/6 אז דואגים בלי סוף וצופים עוד ועוד ואז עוד דואגים ועוד דואגים חאלס עם הרעל הזה.
הנפש שלנו חשובה יותר מכל עדכון שהורס אותה
גם בכללי אני לא מזלזל אני פשוט לא מבין מה הקטע לראות חדשות, ברור שזה יהיה מתוך דאגה שצופים בחדשות 24/6 אז דואגים בלי סוף וצופים עוד ועוד ואז עוד דואגים ועוד דואגים חאלס עם הרעל הזה.
הנפש שלנו חשובה יותר מכל עדכון שהורס אותה
אנונימי
באותו הנושא: