13 תשובות
אני האנונימי השני ועכשיו אהיה ברצינות.
אלוקים כואב לו עלינו שאנחנו עושים עבירות.
הוא רוצה שיהיה לנו טוב והוא ברא טבע כזה שלשמור תורה ומצוות זה הדרך חיים הכי טובה שיש.
אם הוא כועס אממ לא יודע בידיוק אבל כפי שציינתי יותר כואב לו עלינו.
אנונימי
בורא עולם אוהב את כולנו!
איפה רשום שאסור להשתמש בטלפון או לעשן בשבת? סתם המצאות של רבנים.
כן מחר גשם זלעפות כי לא שמרת שבת סתם
אלוהים סולח , הוא אף פעם לא מוותר על מישהו
אנונימית
שואל השאלה:
אנשים שמאמינים ויודעים עם בשעה כזאת ששוברים שבת אלוהים כועס יש כאלה שיודעים לפי דברים שרשומים בתורה . אל לבלבל תמוח זה שאתה אתאיסט איש איש באמונתו יחיה וכן קיים
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתם מזלזלים ? לא הבנתי לכו לישון
אנונימי
אלוהים תמיד סולח
אלוהים רחמן עד יום הדין ביום הכיפור
זה קשה וזה תהליך
אם אתה משתדל לשמור וכל פעם מוסיף עוד יותר - זה חלק מתהליך התשובה - אז לא כועס

אבל אם סתם מישהו שובר - כן
אלוהים תמיד סולח !! והוא גאה בך שהצלחת לשמור קצת מהשבת עשית שמחה גדולה למעלה
זה נשמע שאתה אדם מתחזק ואתה באמת משתדל לשמור כמה שיותר וזה מעולה! הקדוש ברוך הוא אוהב כל השתדלות של בן אדם וזה עיקר השכר
כל שנייה שאתה שומר זה פלא עצום

טיפ: אל תלך לישון מאוחר בשבתות ואז ככה אתה תצליח לשמור יותר מהשבת (אם עכשיו שמרת בערך שליש אז אם תשן מוקדם תוכל לשמור יותר נטו אם תלך לישון מוקדם)
כל הכבוד לך(:
אחי לכולם יש נפילות השם מצפה ממך שתעשה מה שאתה יכול לא מה שאתה לא יכול