13 תשובות
בבית חולים בעזה
לא אמרו בישראל אמרו בבית חולים בעזה אבל אי אפשר לדעת
אני חושב שפייק...
ממש רואים אןתה בסרטון... לא חיה
שואל השאלה:
יש איזה תיעודים לזה או שזה מישהו אמר
יש סיכוו בבית חולים ויש סיכוי שמתה
לדעץי היא מתה
יהי זכרה ברוך
אל תמהרו להספיד
מקווה שהיא מתה
אנונימי
בבית חולים בעזה ואני קצת בספק שזה אמיתי אבל מקווה מאוד כי אם כל כך רצו להוכיח יכלו לצלם
זה מודיעין שלנו אמר
אין לו טעם לשקר
שואל השאלה:
איך בן אדם יכול להגיד דבר כזה איך
גם אני מקווה בשבילה שהיא מתה
אי אפשר לחיות אחרי הטראומה הזאת
^^ יש איזה אבא שבתו מאירלנד והיא מתה והוא אמר שהוא שמח שהיא מתה כי הזוועות שהם עוברים ועוברות בעזה זה לא ייאמן
שואל השאלה
תדווחו עליהם בבקשה