5 תשובות
כן
הם כמו נאצים. פשוט מזעזע
גם לא מבינה איך אנשים בחול תומכים בהם
גם לא מבינה איך אנשים בחול תומכים בהם
דאעש
נראלי בגלל שאצלם זה כאילו "מצווה" להרוג יהודים וזה נקרא שאהיד וכו'
הם מאמינים בזה
הם מאמינים בזה
שואל השאלה:
זה לא האלה שעשו את פיגוע מגדל התאומים?
זה לא האלה שעשו את פיגוע מגדל התאומים?
אנונימית
באותו הנושא: