14 תשובות
בעזרת ה'
כן עם ישראל חי וקיים
בעזרת ה' ננצח
כן
כן
כן.
שרדנו את כל המלחמות האלה.
ננצח ונכסח את האמאמא של חאמס ועזה
ננצח ונכסח את האמאמא של חאמס ועזה
בטח בלי עין הרע
כשאיראן תזרוק גרעין נמות
אנונימי
חדמש
כן
כן. ברור.
יש לנו אלוהים, צבא חזק ועם חזק, אז כן ננצח.
יש לנו אלוהים, צבא חזק ועם חזק, אז כן ננצח.
בעזרת השם כן
ברור למה יש אופציה אחרת?