14 תשובות
בעזרת ה'
כן עם ישראל חי וקיים
בעזרת ה' ננצח
כן
שרדנו את כל המלחמות האלה.
ננצח ונכסח את האמאמא של חאמס ועזה
בטח בלי עין הרע
כשאיראן תזרוק גרעין נמות
אנונימי
כן
כן. ברור.
יש לנו אלוהים, צבא חזק ועם חזק, אז כן ננצח.
ברור למה יש אופציה אחרת?