4 תשובות
כן. לגיטימי שאנשים ירצו לברוח למקום מבטחים בזמן מלחמה, גם אם המקום שלהם לא בהכרח הכי מסוכן, אנשים יעדיפו להרגיש בטוחים. חוץ מזה שהצפון גם מתחיל להיות בסכנה עכשיו. ובלי קשר יש כאלו שסתם רוצים חופשה אז טסים או כאלו שקבעו את הטיסה עוד לפני שהמלחמה התחילה
לא יודעת יפה לא יפה כאילו לברוח מהארץ זה דבר הגיוני לא משנה דרום צפון מערב מזרח כאילו מימה שאני הבאנתי אם ישראל רק תיכנס לעזה אז החאמס הזאת של הצפון תצא גם על הצפון וכאילו לעזוב את ישראל זה דבר נורמלי ובסדר
אנונימית
לא זה מחליש את המורל בארץ
כן
אין שום בעיה בזה
הלוואי והייתי יכולה לטוס עכשיו(אני מהדרום אבל)
אין שום בעיה בזה
הלוואי והייתי יכולה לטוס עכשיו(אני מהדרום אבל)
באותו הנושא: