6 תשובות
אין בעיה, זה גם טוב להיפגש עם אנשים. רק תשמרי על עצמך
כע ברור ממשיכים לחיות
מה שמרגיש לך אני מכירה אנשים שכן נפגשים
ברור שבסדר, חיינו בשגרה מסויימת - להיפגש עם אנשים לדעתי רק יועיל לנפש שלך
ברור שזה בסדר

אני אפילו מחר הולכת לבית ספר
ממשיכים בחיים