6 תשובות
זה בסדר
אין בעיה, זה גם טוב להיפגש עם אנשים. רק תשמרי על עצמך
כע ברור ממשיכים לחיות
מה שמרגיש לך אני מכירה אנשים שכן נפגשים
ברור שבסדר, חיינו בשגרה מסויימת - להיפגש עם אנשים לדעתי רק יועיל לנפש שלך
ברור שזה בסדר
אני אפילו מחר הולכת לבית ספר
ממשיכים בחיים
אני אפילו מחר הולכת לבית ספר
ממשיכים בחיים
באותו הנושא: