12 תשובות
לא. מגיע להם
לא, לפי מה שידוע לי אנחנו לא אמורים להפעיל להם את זה בכלל
ולרצוח לחטוף ולאנוס נשים זה חסד מלחמה?
לא, ואת יכולה להגיד להם בנוסף שלקיחת בני ערובה והתעללות בהם זה כן פשע מלחמה
שיגידו תודה שרק כיבינו ולא ערבבנו ביניהם
לא. איזה מדינה בעולם לאורך כל ההיסטוריה עזרה לאויב שלה? ועוד איזה אויב קיבלנו.. השטן לא פגש. מצרים צריכה לעזור לעזה ממש לא ישראל
אנונימית
לא זוכר שרשום על זה משהו אני לא חושב שזה פשע מלחמה
לא אין רחמים עליהם
הדימיון בינהם לבין הנאצים בשואה הוא לא שונה לכן זה בסדר גמור, לא צריך להיות רחמנים לאנשים שעוד היו עושים פה שואה 2.
לא
מבחינת כמה אמנות ממלחמת העולם הראשונה כן אבל גם הם לא ממש פועלים על פי אמנות אז גם אנחנו לא צריכים