15 תשובות
חמוד רצח סמאש
בחור משכמו ומעלה
אנונימי
זה ממש חמוד
וואו איזה חמוד!!
ממש יפה הוא כתב
ממש יפה הוא כתב
מהמם יא איזה כיף
חמוד ממש ורואים שאוהב אותך ודרך אגב ממש כל הכבוד על ההשקעה ועל זה שהכנת כדורי שוקולד וזה
גם זה ממש יפה שהוא מעריך את זה וזה לא מובן מאליו
בהצלחה לכם :)
חמוד ממש ורואים שאוהב אותך ודרך אגב ממש כל הכבוד על ההשקעה ועל זה שהכנת כדורי שוקולד וזה
גם זה ממש יפה שהוא מעריך את זה וזה לא מובן מאליו
בהצלחה לכם :)
חמוד אחושילינג, גבר לחתונה.
הייתי בוכה מהתרגשות
הייתי בוכה מהתרגשות
וואי זה הדבר הכי חמוד שיש
מזל טוב נסיכה, אוטוטו תתבשרי שיש לך בן זוג חדש ❤
חמוד הוא ממש התרגש כנראה
מזל טוב נסיכה, אוטוטו תתבשרי שיש לך בן זוג חדש ❤
חמוד הוא ממש התרגש כנראה
סמאש חחח^
זה חמוד רצח
זה חמוד רצח
אמאלה איזה מתוק
זה עשה לי לחייך ברמות
זה עשה לי לחייך ברמות
אמאלהה איזה מתוק נראה שהוא לגמרי מעריך אןתך
ורואים שהוא חושב על כל דבר פעמיים כי מה שאת חושבת משנה לו בהצלחהה
ורואים שהוא חושב על כל דבר פעמיים כי מה שאת חושבת משנה לו בהצלחהה
שואל השאלה:
תודה אם הייתי יכולה הייתי נותנת פרחים לכולם
מאז שאנחנו יוצאים לא התנשקנו לא היה משהו מעבר לחיבוק או החזקת ידיים שגם באה לא מהר והוא מאוד מכבד את הקצב שלי.
תודה אם הייתי יכולה הייתי נותנת פרחים לכולם
מאז שאנחנו יוצאים לא התנשקנו לא היה משהו מעבר לחיבוק או החזקת ידיים שגם באה לא מהר והוא מאוד מכבד את הקצב שלי.
אנונימית
איזה מתוק זכית וואו
וגם אחת שהכנת לו כדורי שוקולד וואי תשמרי עליו
וגם אחת שהכנת לו כדורי שוקולד וואי תשמרי עליו
^^רואים שהוא מכבד. באמת זכית וגם הוא.
שואל השאלה:
תודה!
זה מה שכתבתי לן
קודם היה לי ממש כיף לקרא את זה.
ולומר שאני באמת נהנית מכל רגע איתך, מחשבה עליך..
כייף לי שאתה תמיד מעריך למרות שכל מה שמשנה לי זו השמחה שלך וכשעשיתי את כדורי השוקולד ישר חשבתי עליך וברור שאני אביא לך.
היה לי כייף לכתוב לך את המכתב ויכולתי להמשיך יותר, נהניתי לבחור לך את החולצות ולדעת שאהבת.
אני שמחה לדעת שתפסתי מקום בלב שלך
ואני שמחה שזה *אתה* שבחיים שלי❤
תודה!
זה מה שכתבתי לן
קודם היה לי ממש כיף לקרא את זה.
ולומר שאני באמת נהנית מכל רגע איתך, מחשבה עליך..
כייף לי שאתה תמיד מעריך למרות שכל מה שמשנה לי זו השמחה שלך וכשעשיתי את כדורי השוקולד ישר חשבתי עליך וברור שאני אביא לך.
היה לי כייף לכתוב לך את המכתב ויכולתי להמשיך יותר, נהניתי לבחור לך את החולצות ולדעת שאהבת.
אני שמחה לדעת שתפסתי מקום בלב שלך
ואני שמחה שזה *אתה* שבחיים שלי❤
אנונימית
חמודיםם
באותו הנושא: