20 תשובות
מתנתקים מהכל ובונים את עצמך
אנונימית
היי קודם כל זאת תקופה כמו שאמרת והאמת גם אני לבד וגם מרגישה לבד אבל אני צמיד אןמרת לעצמי זאת תקופה ואני יודעת שאני לא צריכה אף אלד מלבד עצמי ואם את צריכה לדבר אני כאן
שואל השאלה:
הסיבה שאני לבד היא כי בחרתי להתנתק, בחרתי ואני שלמה עם הבחירה הזו, אבל כמה זה עוד יהיה קשה ככה? אני מפחדת מזה שאני ירדוף אחרי קשר עם אנשים לא באלי. אני רגילה ליהיות מוקפת בחברה ואני מסרבת להאמין שזה נגמר.
הסיבה שאני לבד היא כי בחרתי להתנתק, בחרתי ואני שלמה עם הבחירה הזו, אבל כמה זה עוד יהיה קשה ככה? אני מפחדת מזה שאני ירדוף אחרי קשר עם אנשים לא באלי. אני רגילה ליהיות מוקפת בחברה ואני מסרבת להאמין שזה נגמר.
אם בחרת להתנתק כנראה יש סיבה את צריכה זמן לעצמך תמיד לכל אחד בחיים יהיה תקופה שהוא יהיה לבד אבל זה דבר ממש טוב את ככה מכירה את עצמך יותר תקשיבי אולי זה ישמע קצת מצחיק אבל תסתכלי במראה ופשוט תדברי על עצמך מבטיחה לך שתרגישי הרבה יותר טוב
שואל השאלה:
אני לא בן אדם שבוכה, החייכנית הזו שהחיים נראים עליה הכי סבבה זו אני. אבל איכשהו אני כבר לא מצליחה לישון מרב מחשבות וקושי אני בוכה עד שאני נחנקת קשה לי כלכך בלילה בעיקר
אני לא בן אדם שבוכה, החייכנית הזו שהחיים נראים עליה הכי סבבה זו אני. אבל איכשהו אני כבר לא מצליחה לישון מרב מחשבות וקושי אני בוכה עד שאני נחנקת קשה לי כלכך בלילה בעיקר
לא נגמר שום דבר אם את רגילה להיות מוקפת בחברה כנראה שיש לזה סיבה ואת מעניינת וחברותית וזה שעכשיו התנתקת לא אומר שלא יהיה לך חברה יותר אני מאמינה שמתי שנחזור לשיגרה רגילה הכל יתבהר לך ויראה לך יותר ברור וזה חכם להתנתק כי אז בעצם מעריכים יותר את החברה ואת הכל כמעט
תקשיבי את באמת מתארת גם אותי כולם חושבים שאני שמחה אבל לא יודעים מה באמת קןרה אני גם לבד ואני מנסה להתקרב לילדות כדי להרגיש שיש לי חברות אבל השם נותן לכל בן אדם זמן שהוא ירגיש ויהיה לבד בזמן הזה את צריכה להכיר אצ עצמך ואם הזמן את לאט לאט תתחברי לאנשים ואל לא תהיי לבד
אני מצטערת כל כך לשמוע..באמת קרו דברים מזעזעים ואי אפשר להתעלם מזה אבל צריך גם לדעת לקבל את הצער והפחד כי זה חלק מהאנושיות
קחי טיפ קטן על פעם שעולה לך מחשבה לא נעימה או עצובה וכדומה אל תחליםי אוה במחשבה שלילית אחרת אלא במחשבה חיובית כמו עם ישראל מאוחד הצבא שלנו מוכן להלחם בכל הכוח כי אנחנו העם הניצחי ויש עוד אין סוף כאלה
מקווה שעזרתי ואם לא לפחות ניסיתי
קחי טיפ קטן על פעם שעולה לך מחשבה לא נעימה או עצובה וכדומה אל תחליםי אוה במחשבה שלילית אחרת אלא במחשבה חיובית כמו עם ישראל מאוחד הצבא שלנו מוכן להלחם בכל הכוח כי אנחנו העם הניצחי ויש עוד אין סוף כאלה
מקווה שעזרתי ואם לא לפחות ניסיתי
אני גם כמעט באותו סיפור ואני מנסה להבין מי אני באמת ורק לצמוח מהתקופה הזאת וכמה שיותר להתקרב לבורא עולם כי ממנו מגיעה כל הישועה ואני התנתקתי כמעט מהכל ואני מרגישה שאני רוצה שיכתבו לי משהו אבל מצד שני אני יודעת שאני לא באמת צריכה את זה ואם אני באמת אהיה שלמה עם עצמי ואבנה את עצמי כמה שיותר זה לא באמת יהיה מעניין אותי
שואל השאלה:
אבל עשיתי את זה. בחרתי להתנתק, לכבודו! אני יודעת שזה הנכון. אבל אבא אתה כל יכול למה זה כל כך כואב. אני עושה פה משהו כלכך טוב למה התחושה הזו של "בבקשה תשלחו לי הודעה" עולה לי בכלל לראש זה כזה מפחיד אותי כי זו לא אני בשום צורה!
אבל עשיתי את זה. בחרתי להתנתק, לכבודו! אני יודעת שזה הנכון. אבל אבא אתה כל יכול למה זה כל כך כואב. אני עושה פה משהו כלכך טוב למה התחושה הזו של "בבקשה תשלחו לי הודעה" עולה לי בכלל לראש זה כזה מפחיד אותי כי זו לא אני בשום צורה!
כי דווקא כשמתחזקים באים הגלים החזקים
שואל השאלה:
אני אומרת לעצמי זו התקופה להכיר את עצמיך, את הפחדים שלך, את האני האמיתי שלך גם כשאת לא בקשר עם הבנאדם הכי יקר לך. אני מציירת, רוקדת, כותבת, מה לא? אבל איכשהו אני ברגע אחד מאבדת את כל החשק וכואבת עם עצמי שעות סגורה בחדר, לבד. בוכה, ולא רגילה שאין לי למי!
אני אומרת לעצמי זו התקופה להכיר את עצמיך, את הפחדים שלך, את האני האמיתי שלך גם כשאת לא בקשר עם הבנאדם הכי יקר לך. אני מציירת, רוקדת, כותבת, מה לא? אבל איכשהו אני ברגע אחד מאבדת את כל החשק וכואבת עם עצמי שעות סגורה בחדר, לבד. בוכה, ולא רגילה שאין לי למי!
את צריכה לעבור את זה כדי לבנות את עצמך מפה זה רק למעלה
דעתי הקטנה היא שבורא עולם נתן לך את הניסיון הזה כדי שמפה תדעי להתרומם ואת היית צריכה להכיר את הצד הזה בך כדי להתמודד עם זה כמו מלכה
דעתי הקטנה היא שבורא עולם נתן לך את הניסיון הזה כדי שמפה תדעי להתרומם ואת היית צריכה להכיר את הצד הזה בך כדי להתמודד עם זה כמו מלכה
מבינה אותך זה מצב מסובך שפתאום מרגישים מלאים מסיפוק על הצעד שעשית ואת באמת נהנת על עצמך ואז רגע אחרי זה את נזכרת במה שהיה לך פעם או פתאום דיכאון ומאבדת את עצמך ולא מבינה מה קורה לך ומה את עושה עם החיים שלך
זה לגמרי בסדר ואת מדהימה שאת ככה מתקדמת ושואפת להתקדם זה לא מובן מאליו התכונה הזאת את מיוחדת
שואל השאלה:
כאילו, אני לא יודעת להסביר. אבל הקטע המפגר זה שאני יכולה בכיף לשלוח הודעה ולחזור לדבר, אני בוחרת שלא! יודעת שאני עושה משהו ענק. ועדיין קשה לי כלכך- אני מניחה שעכשיו אני מבינה מזה געגוע אמיתי. אחרי 4 שנים של קשר יומיומי. אני רק מתפללת שאבא יתן לי כוחות-או יותר נכון יעזור לי למצוא את הכוחות שהוא כבר צייד אותי בהם מראש כדי שאוכל להחזיק מעמד ולהתמודד כמו כל ניסיון- גם עם האחד הזה.
כי אני בוכה ובוכה אבל בתכלס כמו גדולה בוחרת בזה רגע אחרי רגע, בוחרת להמשיך, ושוב בוחרת, ויודעת שגם אצליח-אעאעה אני מניחה שזו פשוט הדרך הנכונה להתמודד ואולי אני פשוט מתנהגת כמו בנאדם נורמלי לשם שינוי חחח
כאילו, אני לא יודעת להסביר. אבל הקטע המפגר זה שאני יכולה בכיף לשלוח הודעה ולחזור לדבר, אני בוחרת שלא! יודעת שאני עושה משהו ענק. ועדיין קשה לי כלכך- אני מניחה שעכשיו אני מבינה מזה געגוע אמיתי. אחרי 4 שנים של קשר יומיומי. אני רק מתפללת שאבא יתן לי כוחות-או יותר נכון יעזור לי למצוא את הכוחות שהוא כבר צייד אותי בהם מראש כדי שאוכל להחזיק מעמד ולהתמודד כמו כל ניסיון- גם עם האחד הזה.
כי אני בוכה ובוכה אבל בתכלס כמו גדולה בוחרת בזה רגע אחרי רגע, בוחרת להמשיך, ושוב בוחרת, ויודעת שגם אצליח-אעאעה אני מניחה שזו פשוט הדרך הנכונה להתמודד ואולי אני פשוט מתנהגת כמו בנאדם נורמלי לשם שינוי חחח
שואל השאלה:
תודה כלכך מדהימה אחת! אני מאוד מקווה שאת שומרת לעצמך קרדיט על כל הטוב שאת מרעיפה על אנשים כמוני פה! תודה על המילים המחזקות אחות.
תודה כלכך מדהימה אחת! אני מאוד מקווה שאת שומרת לעצמך קרדיט על כל הטוב שאת מרעיפה על אנשים כמוני פה! תודה על המילים המחזקות אחות.
באלי לחבק אותךך את חזקה אחותי ומתמודדת עם הכל בראש מורם אמאל'ה כמה שבורא עולם גאה בך
שואל השאלה:
יש לך חיבוק ממני זה בטוח! חזקה כן- אני בת של מלך איך לא? הוא הוריד אותנו עם כל הכלים- השאלה איך מעוררים את הכוחות שהוא טמן בנו.
יש לך חיבוק ממני זה בטוח! חזקה כן- אני בת של מלך איך לא? הוא הוריד אותנו עם כל הכלים- השאלה איך מעוררים את הכוחות שהוא טמן בנו.
את צודקת ומאחלת לך את כל ההצלחה בעולם ואני באמת מאמינה שתצליחי לבנות את עצמך ולהיות הגרסה הכי טובה של עצמך כי יש לך כוח רצון וזה כוח שלמי שאין אותו אין לו כמעט סיכויים להצליח ובאמת רואים שאת בת של מלך מלכי המלכים
לילה טוב3>
לילה טוב3>
באותו הנושא: