7 תשובות
כן בעזרת השם
אין אופציה אחרת! ברור. ולא בזכות אף אחד אלא ה'
בעזרת ה' כן.
אנונימית
בטח
עזה חיים בסרט שהם חושבים שהם חזקים
כן בעזרת השם ישתבח שמו לעד