4 תשובות
ביומיים הקרובים?
לצערי, לא בקרוב
מבחינתי כרגע הכל דיבורים..
הם לא עשו דבר אחד עד עכשיו (הממשלה לא צהל)
מבחינתי כרגע הכל דיבורים..
הם לא עשו דבר אחד עד עכשיו (הממשלה לא צהל)
שואל השאלה:
למה לא בקרוב?
למה לא בקרוב?
אנונימית
זה כבר נגוס מידי, אם היינו צריכים להיכנס זה היה אמור להיות בשבוע הראשון גג!
עבר כבר מלא זמן ועכשיו מה שלא נעשה חמאס יודעים שאין להם ממה לפחד
לצערי המדינה ובעיקר הממשלה שלנו, ומי ששולט בה, הכל רק דיבורים
עבר כבר מלא זמן ועכשיו מה שלא נעשה חמאס יודעים שאין להם ממה לפחד
לצערי המדינה ובעיקר הממשלה שלנו, ומי ששולט בה, הכל רק דיבורים
באותו הנושא: