4 תשובות
בטח
יספיק וישאר עוד
לא יודעת מבזבזים שם מלא אם את הולכת לבד כן אם את לא הולכת לבד אז לא נראלי
שואל השאלה:
אני טסה עם חברות
אני טסה עם חברות
אנונימית
באותו הנושא: