11 תשובות
רעים.
סתם רעים
מסכים.
בולל ככה מרגיש גם לי
אנונימית
וואלה משגע אותי
לא בהכרח.
כך צריך.
לא יודעת אני עושה את זה מתי שאני רוצה להדגיש משהו
מעצבן
שונאת.
וואי זה מעצבן.
באותו הנושא: