8 תשובות
באותו מצב כמוך
פשוט אל תלכי לישון היום בכלל ואז בלילה תיהי ממש עייפה
^ וואלה זה תמיד מה שאני עושה וגם היום אני עושה את זה
^^וואי אני תמיד עושה את זה ואני מתלבטת אם לעשות את זה גם היום
תחזיקי את עצמך עד שעה עשר בלילה כזה ואם את מרגישה שאת עומדת להרדם בצהריים תעסיקי את עצמך טלפון לעשות סיבוב בבית מים משהו והזמן יעבור לך מהר אולי תהיי עייפה קצת אבל יעבור ואז תשני בעשר בלילה תהיי גמורה כזה אחרי מקלחת (שזה מעייף) ואז תשני עד הבוקר וככה תמשיכי לשמור על זה ולא לעבור את ה12 בלילה של השינה וככה תסדרי
אנונימי
הבעיה הכי גדולה שלפעמים נשברים בשנץ וזה דופק אפילו עוד יותר
שואל השאלה:
ואי כן השנצים האלו זה מה שהתחיל הכל אני כבר לא יודעת מה לעשות עם השעות שינה שלי התייאשתי
שואל השאלה:
האמת שנראה לי אני אלך באיזה חמש שש לישון כי אני מרגישה כבר קצת עייפות
אני אתחיל כבר ממחר לסדר