4 תשובות
עדיף לא לקחת סיכונים, עדיף להיות עם מלווה ואם אין אז לא לעלות
לא יכולה להגיד על מה הסיכוי אבל הוא תמיד קיים.
אני מכירה כמה שנתפסו דווקא כשנהגו בלי למלווה וזה במקרה הטוב - חידוש שנתיים נהג חדש וקנס או שלילה של כמה שבועות, במקרה הרע שלילה ותדרש לעשות רישיון מחדש.
לא חבל על הרישיון?
יש סיכוי
וזה לא שווה את זה כי יכולים אפילו לשלול רישיון על זה
אולי, עדיף לא לקחת סיכון