14 תשובות
15
אנונימית
גיל 3 אמאשלי לימדה אותי
וואלק טוב לי עם האמת בגיל מוקדם
גיליתי בגיל 12, הייתי רוצה לגלות בגיל 15, אבל זה הדור שלנו וזה עצוב שזה לגיטימי, גיל 10 זה מוגזם מדי
אנונימי
גיל 22?!
עשר זה סבבה לגמרי
הייתי רוצה באיזה גיל 12-13 אבל איזה ילדה סינית אמרה לי את זה בשיעור אומנות בכיתה ב וגם הדגימה לי עם פלסטלינה
14
גיליתי בגיל 6 וחטפתי טראומה...
בקיצור, בת דודה שלי הגדולה ראתה חתולים ***
והסבירה לי שככה גם בני אדם עושים וככה באים ילדים, יש לציין שהיא פירטה בפרטי פרטים.
תודה על ההקשבה.
כיתה ב אבל לא ממש הבנתי את זה
ובכיתה ז חברה שלי הסבירה לי יותר לעומק וגם הראתה לי סרטון בלי שרציתיי היו לי טראומות תקופה
הייתי רוצה לדעת בגיל 14
שואל השאלה:
הייתי רוצה אפילו יותר מאוחר מ22 אבל לא רציתי ממש להגזים...
ו10 זה מוקדם לדעתי נראלי אבל חברות שלי יודעות על זה מגיל 9 כי הן ידעו כל כך הרבה על זה ופירטו לי בכוח על הכל לא רציתי להקשיב זה היה עינוי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענו סליחה למי שלא נתתי פרח נגמר לי הפרחים
אנונימית
לצערי גיליתי בכיתה ג שילד החליט לספר לכל הילדים אני ניסיתי לא לשמוע כי ידעתי שזה לא לגילנו לפי הצגובות
אבל אז הסקרנות שלי ניצחה והייתי חכמה נכנסתי לגוגל ממצב אנונימי כי ידעתי שאסור שההורים יגלו על זה וכתבתי
אתם יודעים מה..
בקיצר
ראיתי סרטונים והייתי בהלם לחח
אנונימית
שואל השאלה:
נשמע עצוב סקרנות יכולה להרוג את הנפש הטהורה של ילדים קטנים:( חחח
אנונימית
חחח כן חודש הייתי בשוק
אנונימית
לדעתי לא צריך להסתיר את זה כיתה א זה בסדר
הייתי מעדיף בגיל 13
אבל גיליתי בגיל 8 והיו לי טראומות