9 תשובות
כי זאת דרך מצויינת להצליח עם נשים
אנונימי
שואל השאלה:
אז זה דרך לסמן לה שאתה דלוק עליה?
או שיכולות להיות לזה סיבות אחרות?
אז זה דרך לסמן לה שאתה דלוק עליה?
או שיכולות להיות לזה סיבות אחרות?
אנונימית
לא בהכרח לסמן, פשוט דרך די בטוחה להשיג ממנה משהו. מין או כל דבר אחר.
הפאסיב אגרסיב כמעט תמיד עובד כשמדובר בנשים
הפאסיב אגרסיב כמעט תמיד עובד כשמדובר בנשים
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה כן סימן כללי שהבחור דלוק על הבחורה? לא משנה אם בקטע זוגי או מיני, אבל שיש לו משהו אליה?
אבל זה כן סימן כללי שהבחור דלוק על הבחורה? לא משנה אם בקטע זוגי או מיני, אבל שיש לו משהו אליה?
אנונימית
שואל השאלה:
כי באמת לא ברור לי למה יום אחד הוא ככה יום אחד ככה
כאילו הוא בכוונה רוצה שזה יציק לי
אפילו שאני משתדלת להראות שלא מזיז לי
אבל זה גם סתם מבלבל אותי, אם הוא כן בקטע שלי או לא בקטע שלי אתה מבין
כי באמת לא ברור לי למה יום אחד הוא ככה יום אחד ככה
כאילו הוא בכוונה רוצה שזה יציק לי
אפילו שאני משתדלת להראות שלא מזיז לי
אבל זה גם סתם מבלבל אותי, אם הוא כן בקטע שלי או לא בקטע שלי אתה מבין
אנונימית
הרבה פעמים זה לא בכוונה, והגבר מתנהג ככה כי זה האופי שלו.
בין אם זה בכוונה או לא, לפי מה שאת רושמת זה עובד עלייך ביג טיים ואת לגמרי בכיס שלו. ברגע שהוא יתן לך יחס את תעריכי אותו יותר ולא תקחי כמובן מאליו מה שיגרום לך לפתח סוג של אובססיה "לרצות" אותו מלשון ריצוי.
לא בהכרח שיש לו משהו אלייך, יש מצב שהוא סתם מתוסבך/אדיש/דוש
בין אם זה בכוונה או לא, לפי מה שאת רושמת זה עובד עלייך ביג טיים ואת לגמרי בכיס שלו. ברגע שהוא יתן לך יחס את תעריכי אותו יותר ולא תקחי כמובן מאליו מה שיגרום לך לפתח סוג של אובססיה "לרצות" אותו מלשון ריצוי.
לא בהכרח שיש לו משהו אלייך, יש מצב שהוא סתם מתוסבך/אדיש/דוש
אנונימי
שואל השאלה:
אוף
כן זה עובד כי אני כן מחבבת אותו אבל לא מראה לו את זה
זה עובד עלי כשאני לבד אבל מולו אני נשארת כמו שאני לא נמרחת או רודפת אחריו...
השאלה אם באמת זה קטע של האופי או שהוא כן דלוק עלי
כי יש פעמים שהוא יפלרטט טיפה ויהיה קרוב וידבר ויצחק איתי ויעשה לי טיזינג וידחוף הערות צד וכו וכו, הוא גם מאוד פלייפול איתי כזה
ויכול לבוא יום אחרי בקושי להתייחס כן לשאול מה איתי אבל די אדיש כזה ולא מדבר איתי ולא צוחק ולא כלום
אז למה זה זה ממש מעצבן כאילו אם הוא בקטע אז שיהיה עקבי לגבי זה
אוף
כן זה עובד כי אני כן מחבבת אותו אבל לא מראה לו את זה
זה עובד עלי כשאני לבד אבל מולו אני נשארת כמו שאני לא נמרחת או רודפת אחריו...
השאלה אם באמת זה קטע של האופי או שהוא כן דלוק עלי
כי יש פעמים שהוא יפלרטט טיפה ויהיה קרוב וידבר ויצחק איתי ויעשה לי טיזינג וידחוף הערות צד וכו וכו, הוא גם מאוד פלייפול איתי כזה
ויכול לבוא יום אחרי בקושי להתייחס כן לשאול מה איתי אבל די אדיש כזה ולא מדבר איתי ולא צוחק ולא כלום
אז למה זה זה ממש מעצבן כאילו אם הוא בקטע אז שיהיה עקבי לגבי זה
אנונימית
את מבינה אבל שזה בדיוק מה שמושך אותך? אם הוא לא היה אדיש ופלייפול לסירוגין לא היה אכפת לך ממנו
אם הוא יהיה עקבי ויראה יחס תמידי ו "חמוד" ירד לך ממנו ברגע
אם הוא יהיה עקבי ויראה יחס תמידי ו "חמוד" ירד לך ממנו ברגע
אנונימי
שואל השאלה:
האמת זה ישמע הזוי
אבל אני הכי הכי אוהבת ונמשכת לבחורים בדיוק כמו שתיארת
ולא כמו זה
אפילו שברור שמן הסתם זה מחרפן אותי וזה יוצר איזהשהו עניין
אבל אם הוא היה באופן עקבי חמוד וזה באמת הייתי עוד יותר נטרפת עליו
השאלה אם בעיניך שווה לבחון את זה מהצד שלי כי אולי הוא דלוק עלי ומנסה לגרום לי להשתגע כמו שאני עכשיו, או שהוא סתם משחק בי ולא דלוק עלי באמת?
האמת זה ישמע הזוי
אבל אני הכי הכי אוהבת ונמשכת לבחורים בדיוק כמו שתיארת
ולא כמו זה
אפילו שברור שמן הסתם זה מחרפן אותי וזה יוצר איזהשהו עניין
אבל אם הוא היה באופן עקבי חמוד וזה באמת הייתי עוד יותר נטרפת עליו
השאלה אם בעיניך שווה לבחון את זה מהצד שלי כי אולי הוא דלוק עלי ומנסה לגרום לי להשתגע כמו שאני עכשיו, או שהוא סתם משחק בי ולא דלוק עלי באמת?
אנונימית
באותו הנושא: