8 תשובות
כן
וואלה אני הייתי הורג את עצמי אבל בצחוק כן אבל אבל רציני אני הייתי חוזר איתו לקשר
שואל השאלה:
^לא הבנתי אותך
^לא הבנתי אותך
אנונימית
לא מביך פשוט קצת סותר
אמ זה קצת מוזר כי קלוז זה לחברים
קרובים ואתם כבר לא בקשר..
קרובים ואתם כבר לא בקשר..
כן
לא מביך אבל קצת סותר את עצמך לא?
לא מביך אבל את סותרת את עצמך, לנתק קשר ולהשאיר אותו בקלוז?
באותו הנושא: