7 תשובות
אם כל אחד היה נושא נשק מדינת ישראל הייתה ממזמן נכחדת
מה שה7 באוקטובר באמת הוכיח זה שצריך להשמיד את חמאס
שואל השאלה:
אבל אנשים יכלו להציל את עצמם אם היה להם אקדח
הוכיח שצריך לסמוך רק על ה' ולא על בני אדם
לא בהכרח נשק אבל שאי אפשר לסמוך
לא.
אנונימית
צריך לסמוך על המשטרה במידה כזאת או אחרת ובנוסף שכל אחד שעשה צבא(ובלי עבר פלילי כמובן) יוכל לשאת נשק.