8 תשובות
לא, גם לי אין את כל אלה חוץ מנטפליקס
זה לא מוזר אבל יש לזה חסרונות בישבילך כמו דברים שאתה רוצה לקנות או לדעת מה קורה בעולם או להתחיל אם בנות וכאלה או שאתה רוצה ללמוד משהו
שואל השאלה:
אני לא מעוניין בלקנות שום דבר ואני לא רוצה זוגיות ומעולם לא רציתי,ללמוד אני יכול בהמון אתרים אחרים ואני יכול להתעדכן במה קורה בעולם באתרי חדשות במקום ברשתות חברתיות..
אני לא מעוניין בלקנות שום דבר ואני לא רוצה זוגיות ומעולם לא רציתי,ללמוד אני יכול בהמון אתרים אחרים ואני יכול להתעדכן במה קורה בעולם באתרי חדשות במקום ברשתות חברתיות..
אנונימי
אז יופי אין לך בעיה לא זה לא מוזר
לא
וגם לי אין פייסבוק וטוויטר, ויש לי טלגרם רק כי רציתי לראות בונגו סטריי דוגס ולא היה לי איפה
וטיקטוק יש לי רק כדי שזה לא יהיה מעצבן ששולחים לי סרטונים בטיקטוק
קיצר הכול טוב, זה נורמלי
וגם לי אין פייסבוק וטוויטר, ויש לי טלגרם רק כי רציתי לראות בונגו סטריי דוגס ולא היה לי איפה
וטיקטוק יש לי רק כדי שזה לא יהיה מעצבן ששולחים לי סרטונים בטיקטוק
קיצר הכול טוב, זה נורמלי
לא זה לא מוזר לי אישית יש את הכל (יש לי כמעט שלוש מאות אפליקציות )
באותו הנושא: