6 תשובות
הייתי כותבת הייט
כן זה מביך ואני לא חושבת שכדאי שתעלי את הסרטון הזה
דווקא ממש אהבתי את הוייב שלך, מה שכן קחי בחשבון שבטח תקבלי מלא תגובות על הלבוש שלך כי בכל זאת זה אנשים בטיק טוק חחח אבל אם זה לא מפריע לך אז מהמם
תשימי חולצה קודם
תעשי מה שבא לך ואל תשימי על דעה של אחרים אם זה עושה לך טוב לכי על זה