6 תשובות
הייתי במגמת מנהיגות בכיתה ט
אז היה בחטיבה שם הביאו חדש
שואל השאלה:
^^זהו לא זה רק זה
שואל השאלה:
^^איך היא הייתה?
אני בכיתת מצויינת ומנהיגות אבל זה בנוסף למגמה
שואל השאלה:
^נו ואיך זה?
סבבה אבל מאוד תלוי במי שמלמד, בחטיבה הייתי לי חוויה מדהימה בזכות המורה שלי אבל בתיכון החוויה לא משהו בגלל המורה..
בחטיבה זה שינה בי ועזר לי כל כך הרבה אבל עכשיו בתיכון זה מרגיש כמו בזבוז זמן לכן אני ממליצה לך לדבר עם ילדים שכבר במגמה/ התוכנית הזאת ולשאול איך המורים ומה החוויה שלהם