3 תשובות
אני אישית ממש נהנת, החומר לא כזה קשה אם יש לך מורה טוב ואם את מתעניינת בזה אז בכלל
אני לא במגמת כימיה אבל חברה טובה שלי כן ונראלי שנחמד ומעניין לה שם. זה תלוי בך ואם את חושבת שזה יעניין אותך
בכיתה י היה קל כי בקושי למדנו, הלך לי די טוב ובסך הכול המגמה מעניינת. גם עכשיו האמת (כיתה יא) אנחנו בקושי לומדים דברים
באותו הנושא: