13 תשובות
תברחי למה את מחכה
אנונימי
את מוזמנת לטוס אבל את לא יכולה לעשות הכללה שכל הערבים הישראלים הם רעים ויפגעו בך - ברור שיש כאלה אבל לא כולם
הייתי גם בורחץ אבל אין לי שקל על התחת
סקושי פה אני סוגרת את החודש אז במדינה אחרת ?
אנונימית
ממי אני בברזיל עוד מאוגוסט
יותר מסוכן בחול לדעתי
בחול יותר מסוכן
א. המצב בחו"ל יותר גרוע ויהיה יותר גרוע
ב. אנחנו לקראת הגאולה, אז נכון שכרגע קשה, אבל זה לטובתנו
^^לא בכל המקומות
אם את יהודייה מאמינה אז כדאי לך שלא.
לפי ההלכה אסור בשום אופן בזמן מלחמה לברוח מארץ ישראל אם את מפחדת, אבל אם את לא מפחדת אלא רק מחפשת קצת 'שקט' אז מותר לך.
אנונימי
בחול שונאים אותך הרבה יותר מכמה ערבים בארץ
לדעתי תישארי פה, תארגני ציוד לכל דבר שיכול פתאום לצוץ
ותיזהרי מכל מי שאת רואה. אל תתקרבי לאנשים זרים יותר מידי
"אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת "
תשמעי רק על הבית ספר אצלי יש איזה עשר חיילים בכל מקום בלתי אפשרי לנסות כלום בלי לפתוח עין חמסה חמסה חמסה
המצב כרגע מצוין והכמות אזעקות בקושי יש
רק על הגבולות יעני
הערבים לא מתכננים כלום חמסה חמסה חמסה ראית מה קורה שמישהו בכלל מעלה משהו נגד ישראל
וגם אם כן ישמידו אותם ויגרשו אותם כמו שיעשו לעזתים
לישראל אין סבלנות בזמן מלחמה וזה ידוע