5 תשובות
כשהייתי נהנתי מהקטע של האנשים וכל זה, חברים צחוקים
אז זה כיף
אני אענה בדיליי עצום, אני כבר 4 חודש בכושר קרבי,זה קשה אבל אני נהנת מכל רגע
באיזה כושר קרבי אתה?
כן
אבל אחרי, הסיפוק של האחרי
או הסיפוק של לעקוף מישו חחח
כן בטח עם הזמן זה ממש מהנה אתה תראה שאתה מצליח דברים שלא האמנת להם וכו'
Qew