11 תשובות
הרבה מהאנשים שאני מכירה
ושיסתכלו מוזר זכותך
תאכלי איל שאת אוהבת
מכיר אבל מה הקטע לאכול בלי כלום
שואל השאלה:
אני סתם בעייתית בכללי באוכל ^
אנונימית
יש כמוך הכל טוב
אני אוכל יבש רק עם קציצה. לא אכפת לי עם מסתכלים זה האוכל שלי
זה לא כזה משנה ואנשים סתם לא רגילים לזה תאמיני לי שלאף אחד לא ממש איכפת
בטח אולי סתם מרגיש לך, בכל מקרה אל תשימי על זה
אה אז בכללי יש מלא כאלה אל תשימי על אנשים שיסתכלו כמה שבא להם
אני אוכלת רק לחמנייה וקציצה (יבש). לא מרגישה שלמישהו אכפת יותר מידי, אולי זה בראש שלך. ואפילו אם זה באמת ככה תתעלמי, מצחיק לשפוט על דבר כזה חסר משמעות.
אני גם אוכלת ככה אבל אני זאת שמסתגלת עליהם מוזר
אני אוכלת עם קטשופ, בצל קצוץ וחמוצים.
אבל אם אין בצל וחמוצים אז רק קטשופ, אז תכלס מבחנה אותך