9 תשובות
היה לי את זה לפני שנה שנתיים זה גרוע לא למדתי מילה בסוף אבא שלי לימד אותי ספרדית למדתי שם חודשיים איך אומרים איש אישה ילד ילדה מים חלב לחם ותפוח
אכן יש כאלו אבל מאוד מהר הם הבינו שדואלינגו לא מדייק בכלל את השפה
אני לומד גרמנית כבר דיי הרבה זמן והבת זוג שלי שמעה סרטון בגרמנית והצלחתי לחבר פחות או יותר על מה מדברים שם בלי להסתכל על המסך אפילו
אני לומדת גרמנית בדואלינגו כבר 180 יום ואני יכולה להגיד שאני דווקא די מתקדמת
שואל השאלה:
ברמה של שיחה?
ברמה של שיחה?
אנונימית
זה לא וואו בתור ללמוד רק מזה.
אבל אם יש לך קורס או ספר שאתה לומד ממנו ברגיל.
הדואלינגו טוב בשביל תרגול פה ושם לא יותר מזה .
זה ממש כיפי
אבל אם יש לך קורס או ספר שאתה לומד ממנו ברגיל.
הדואלינגו טוב בשביל תרגול פה ושם לא יותר מזה .
זה ממש כיפי
אחותי, היא יודעת ספרדית ממש טוב
אני יודעת לומר האישה אוכלת תפוח באיטלקית
ניסיתי וכבר סיימתי ואני יודעת אולי 20 מילים זהו
אנונימית
באותו הנושא: