9 תשובות
בערב כי בבוקר אני בקושי קמה
אנונימית
בערב
בערב
בערב כי בבוקר אני עוד נקייה היום לא עבר ובערב זה אחרי כל הדברים שעשיתי היום
בערב, לפני שהולכים לישון(ככה יותר נוח לי)
בערב כי בבוקר אין אף פעם זמן
בערב מעדיף בסוף היום לפני השינה
בבוקר, בלילה אני נוטה להסריח
אני אוהבת גם וגם, אבל אם כבר אז בערב..
סוף היום זה מחייב מקלחת, עברת יום שלם שצברת חיידקים, היית בחוץ.
מקלחת בערב לפני שינה זה חובה, בבוקר זה רק בונוס בשביל ההרגשה הטובה.
אבל ניקיון אמיתי זה ערב.
סוף היום זה מחייב מקלחת, עברת יום שלם שצברת חיידקים, היית בחוץ.
מקלחת בערב לפני שינה זה חובה, בבוקר זה רק בונוס בשביל ההרגשה הטובה.
אבל ניקיון אמיתי זה ערב.
באותו הנושא: