3 תשובות
אין כמו חשיבה חיובית. ^
יהיה פה קרב בין עשירים שרוצים את השטח של עזה.
כן. אני יודע.
יהיה פה קרב ברשתות החברתיות בין תומכי המפלגות השונות, הרבה הפגנות, הייתי אומרת שתהיה מלחמת אזרחים, אבל לא תהיה, אנשים מפחדים מדי בשביל דברים כאלה, בעידן של היום, אנשים עושים הכל כדי להגיע למטרה, העיקר שזה לא יהיה תחת הקטגוריה שנשמעת רע, אז יהיו הפגנות, אני מניחה שברגע שנירגע מספיק בשביל לסיים, יהיו בחירות חדשות לממשלה, אני מניחה שלפחות כמה מהמפלגות לא יחזרו לבחירות בגלל המצב הפוליטי המדרדר שיגיע בסוף המלחמה, כשנגיע לשלב הזה גם יגיעו לרשת החברתית הרבה סרטונים לגבי החלטות שונות בממשלה, הצעות לרפורמות ומהפכות בנושאים שונים, עוד סרטון על מערכת החינוך, עוד אחד על התחבורה, משבר האנרגיה, ובכללי, היסטורית, תקופת סוף מלחמה היא תקופת שינוי, ובתקופות שינוי העולם דמוקרטי יותר, אז הקול החזק ביותר והדמגוג המוביל יקבע דיונים רבים, באותה המידה, אנחנו בתור משתמשים בסטיפס יכולים להתארגן וליצור תנועה פוליטית שתומכת במהפכות אם נמצא מישהו שבאמת בטוח.ה מספיק בעצמו.ה בשביל לייצג את התנועה, כל השאר יכולים להשאיר תגובות אנונימיות ברשתות חברתיות