9 תשובות
כן אני חושבת שכן
אבל ניסית לדבר איתה?
אולי היא עוברת משהו
שואל השאלה:
אה וזה היה במשך תקופה של חודש שהיא כאילו לא מדברת איתי
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו ממש השקעתי קנית לה דברים יצאנו למקומות והיא כאילו אני לא יכולה עכשיו
אנונימי
עשית נכון

אתה נשמע נסיך
שואל השאלה:
גם אחרי הפרידה היא שאלה אותי למה נפרדתי אמרתי את זה והיא אמרה שהיה לה אימון כל יום ומשהו גם לי היה אימונים ודברים לעשות אבל עדיין מצאתי את הזמן לדבר איתה
אנונימי
כן אז אני חושבת שכן
אז היא פשוט התעצלנה לדבר איתך
(גם אצלי היה מקרה דומה מהצד שלה , רק שאני עברתי משהו קשה באותו זמן ובגלל זה לא הייתי פנויה רגשית)
אבל אם זה סתם בגלל שהיא "לא יכולה" אז היא סתם יצאה זבל
אנונימית
שואל השאלה:
והיא אמרה אני אהבתי אותך נו אז תראי לי שאת אוהבת אותי תלחמי על הקשר אל תחכי שאני אעשה את הכל
אנונימי
יכול להיות שהיא ניסתה לשחק איתך משחקים של אגו
של "אם אני לא יכתוב לו הוא ינסה לכתוב לי?"
אבל בעיניי זה סתם מטומטם